sobota 19. mája 2012

Bez TEDxu ani na krok


Od štátnic ma delia necelé 3 dni, od odletu do USA ma delia necelé 2 týždne, ale čo je pre mňa veľmi vzácne, že od TEDxu ma delí iba JEDEN týždeň. :)

Nikdy predtým som na TEDxe nebola, ani som minulý rok nestihla pozerať live stream na našej Fakulte masmediálnej komunikácie. Avšak od toľkej zanietenosti mojich známych, od radosti, sily a motivácie, ktorú im práve TEDx v Bratislave dal, som si povedala, že to musím zažiť aj ja. V posledných dňoch, som nečakala, že by to mohlo vyjsť, pretože okrem skúškového obdobia, čakania na príchod môjho malého synovca, rýchlosťou svetla blížiacich sa štátnic a môjho odletu na 4 mesiace do USA, som nedúfala, že jeden neuveriteľný a zážitkový deň plný zaujímavých rečníkov, tém a ľudí otvorených novým možnostiam zažijem tento rok na vlastnej koži aj ja.

Využila som možnosť byť v tíme sociálnomediálnej čaty Mindshare Slovakia, poslala som im email a vo víre učenia som ani len nedúfala, že spomedzi mnohých šikovných študentov si vybrú aj mňa. Prišla mi pozitívna odpoveď a ja som vedela, že do môjho uponáhľaného májového mesiaca vstúpi jeden deň, ktorý bude plný neskutočného množstva zážitkov. Veľmi sa teším a určite si nájdem čas, aby som sa o poznatky, skúsenosti, ale hlavne o pocity z tohto blížiaceho sa dňa podelila aj s vami. 

Tieto riadky, sú prejavom mojej radosti a vďaky, že si môžem zažiť to, čo niektorých ľudí viedlo a motivovalo každý deň od minulého ročníka TEDx v Bratislave až dodnes. :)

Ak vás mojich pár zanietených slov oslovilo a o TEDx ste nepočuli vôbec, alebo len okrajovo, no neradi by ste čakali rok, kým bude ďalší .. tak neváhajte vyskúšať viacero možností, ktoré sú vám k dispozícii, nech sa páči - viem, že to stojí za to. :) 



2 komentáre:

  1. Ja idem tiez prvy krat, a tiez som velmi velmi zvedavy na to :) Tak sa mozno vidime

    OdpovedaťOdstrániť